Wednesday, 26 October 2011

gosh, i got an accident !

wallawehh ! kesakitan masih terasa lah .hari nie hari ketiga selepas accident hari selasa kemarin .pergh .rase nak menangis jeh .takmao naek motor lagii . *yea yea je .dah baek nanti mesti naek balek .nak tahu camne kejadian menyakitkan nie boleh berlaku ? haha .okayy orchid cerita ~
mak suruh orchid ngn adek pegi rembau ,masukkan duet untuk k.ngah .pastu hantar kueh conflkes .mase dalam perjalanan tu .ade lah seorang makcik nie depan kiteowg .naek motor gak .bawak macam siput .tbe2 die boleh brek emergency .ape agy ,orchid pun terpakse lah brek emergency jugak .
prekk! hamik kau .brcalar kaki ,lutut , bahu and siku kiteowg .tergelincir sebelah kiri .naseb baek kiri .kalau kanan .menangis tak berlagu lah .yang menjadi tande tanye .makcik tu .bleh pandang dan blah macam tu jeh .lansung tak tengok kecederaan kiteowg .pergh ! bapak kejam .#agaknye die ingat kiteowang takde pape kowt .agak2 argh .teruk kowt kiteowg jatuh .
disbbkan kat situ takde sape sape.orchid takleh buad pape argh .angkat motor pastu kiteowg pegi klinik .kalau tunggu lame lame takut kuman melarat .dgn kepala rase nak pitam .orchid tak peduli dah semua tu .yang penting luka luka semua di ubati .huhuhu .
sampai je kat satu simpang nie .hurgh .betul betul tak boleh bawak dah motor nie .orchid pegi masjid dekat area situ .adek pun call zaki .mintak die tolong antr kiteowg pegi klinik .
naseb baek die takde keje mase tu .so , die lah yang bersusah payah tolong antar kan kiteowg pegi klinik .sampai je klinik .tak tahu plak doktor die pegi mane .hamik kau .15 minit bagi salam .akhirnya seorang doktor perempuan muncul ~ .hehe .dah siap cuci luka isi ubat semua .hujan plak .terpakse tggu hujan berhentilah .hujan dah renyai je .kiteowg pun terus pegi rembau .masukkan duet untuk k.ngah .menangislah mase nak bawak motor tu .sebab sume luka luka tu .tak di balut .dan hujan masih turun .tapi tak lebat lah .pergh ! saket siot .terpakse gak tabahkan hati .haha .
hurm ,sampai jeh umah .mak plak tanye macam macam .memanglah .risau ngn puteri kesayangn .hehe .

malam pertama
tak dapat tido .saket gile .argh ! kesian orchid kan ? .tapi nak buad macam mane .orchid tak mintak pun sume nie .dah jadi nak buad macam mane kan .
malam kedua
saket berkurangg .hehe ~ nak tahu sebab ape ? sebab ade ubat penahan saket .smalam takde sebab tu saket gilos tu .si baek hati tu yang belikan .sape lagi kalau bukan zaki . die baek kan ? haha ♥ iloveyou .

sudah lah .mase untuk isi ubat .bye !