Sunday, 16 October 2011

saya mahu mintak maaf .

hurm .bukan ape .tak pernah terlintas di hati nie nak buat kmu terasa cume kadang2 .kite tak sedar ape yang kite buat . mungkin ade kata kata aku yang meluka kan kamu .mungkin ade perbuatan aku yang meluka kan kamu . seriuosly ,tak pernah sengaja . nak bagitahu kamu yang aku nie serba salah sangat sebab dah buat kamu macam tuu . teringin nak berbual ngn kamu lame2 tapi takde kesempatan .teringin nak cerita masalah aku kat kamu .tapi tak kesampaian .aku taknak antara kamu dan si die akan timbul satu konflik .aku taknak korang bergaduh hanya pekara remeh . aku TAKNAK .walau pape pun aku nak mintak maaf sebab dah buat hati kamu terasa dengan semua yang aku buat kebelakangan ni .

seikhlas hati saya norashima isa ;-(