Sunday, 23 October 2011

penat dan membosankan .

hari nie saya banyak sangat buad keje .sebab ade kenduri .berdekatan @rembau negeri sembilan .bukan rumah sape sape pun .gedik je nak tolong .tapi kenduri tu memerlukan bantuan saya ape .sebab kalau takde saya ,sape nak kutip pinggan mangkuk yang bertaburan atas meja ,kalau takde saya juge ,sape nak tolong lap kan meja ,lipat alas meja tu .(poyo rajen) .

petang ? 8) .*phone #3310 berbunyi ONE MESAGES RECEIVE .

.PUTRI : dijemput hadir ke rumah saya pada jam 3 .sila confirm kan kehadiran anda
.reply :ade ape kat rumah wak ?
.PUTRI : birthday party .
.reply : wait for me . :)

makan sebanyak mungkin kat situ .sume ade .tak pikir gemuk dah .haha .PERUT JIN . kenyataan mengakulah .
sampai umah jam 630 petang .mandi mandi dan tidoo .

itulah rutin harian saya pada hari ini .bosan gilos ! nak aiskrim la .bile dapat pegi ice room nie .mak ! nak pegi ice room .jomlahh .hee~

bosan ! malas nak tulis bebnyak .takde yang special pun hari nie .bye !