Sunday, 6 November 2011


hah ! today is monday .holiday :) dah lame tak update .sebab takde story ! bosan gilee .melayan kucing di rumah jew.kadangkadang jadi sawan depan lappy .gara gara maen game .the house of the dead .mak bebel banyak kali pun tak dengar .sorry mum . makan pun dah tak terurus .kejap makan .kejap tak makan .zaki pun asyik marah orchid sebab tak makan .sorry dear :) .yang penting rendang mak tak bleh tahan ,tengok je rase nak mkan *walaupun dah makan td .esok sekolah ehh ? malas gilo nak pegi esok .taktahu lah nak pegi ke tak .kalau pegi bukan ade apape pun .kalau tak pegi plak sume orang akan marah .pening .orchid plak asyik malas nak mandi .ape nak jadi nie !
stop it lah .tak tahu kenapa sekarang dah jadi mental macam nie .aduss .menunggu result PMR nie memang mendebarkan .orchid nak 8A .doakan ekk .thanks a lots .

k.dah .sampai disini je .bye !