Saturday, 12 November 2011

nama die Zara ♦

tersangat comel kan die .suke ngn die tahu .die baek .sporting . happy go lucky .yang penting nak sangat buat die jadi kawan rapat . tapi tulah , harap dia sudi ♥   die sebaya orchid tau .macam tak percaya plak umur die 15 .ingatkan senior orchid . sebab muke die matured . awesome !

hari tuu ade intai blog die tau .rupa-2nye die stay kat vietnam .aduhh , jauhnye . dah rase macam nak pegi sane dan jumpe die .nak tengok , borak ngan die depan-2 .mesti seronok kan .aww :) teruja tau kawan ngn die sebab orchid tengok muke die pun orchid tau die mesti sorg yang tersangat baek . ZARA NAK SANGAT KAWAN DENGAN AWAK . bile Zara nak blek malaysia niee .rindulah .*macam dah pernah jumpe plak .orchid  belum belum . ;)

hehe . klah .takmao cakap banyak-2 .yang penting orchid nak sangat jumpe die ♥ iloveyoudear