Saturday, 26 November 2011

its begin .

sejak kebelakangan nie ,aku dah taknak pikir benda2 remeh nie .benda2 remeh nieh lah permulaan sesuatu pekara yang menyakitkan .
okayy . sekarang nie aku asyik gaduh je ngn die .taktahu kenapa .mungkin ade silapnye .malas nak tahu .aku pun dah berubah . mungkin .sebab , ape yang aku buat sejak kebelakangan nie , ade je yang tak kena .

23 november hari tuh , cukup 10bulan kiteorang couple . dah lame rupenye aku kongsi segala suka duka aku ngn die . tapi aku dapat rase antara kiteorang masih lagi takde keserasian . masing-masing masih ego . sudah lah ,aku akan cube perbaiki ape yang terjadi dalam hubungan kiteorang . sebab aku sayang kat kau .iloveyou