Sunday 18 September 2011

i will miss you dear !!

dah tgk calendar ? haih .calendar make me crazy ! it can make me scream like a devil witch . cause calendar remind me to PMR thats around the conner .wahhhh ! makk help me .i not ready with all the subject .korang ! orchid nak 8A .please pray for me :) thanks yaa .firstly , wanna say .lepas nih orchid dah tak dapat update blog slalu mcm ni .i need a focus to my study .PMR make me afraid with all the things i do .orchid hanye mampu berharap dapat jawab sume soalan tuu dengan tenang .orchid pun berharap allah membuka pintu hati orchid untuk berbuat segala yang di minta oleh-Nya .aminnn .orchid punn akan merindui ci david archuletta tuu .mane mungkin david bagi orchid kebebasan untuk enjoy cause he want me to be succes in PMR .ILOVEYOU dear . i will never forget you dear (jiwang karat plak kat sini) haxhax .cukup sampai disini .izinkan saya orchid shamita mengundur diri (sopan gilo) huhu .thanks for your support .have a nice day yaa ? muahhh ! salam dari saya norashima isa .