Saturday 10 September 2011

diari ohh diari



tarikh: 6 sept 2011..
malam sepi ...aku kehilangn si die (david archuletta) ...disebabkan hati yang tertekan aku membuat keputusan untuk berhenti daripada pakai phone...tension yang berleluasa di hati membuatkan sim card ku gigit hingga patah ...bile di pikirkan semula kenapa ini terjadi kepada aku? mungkin ini balasan atas segala dosa yang pernah aku lakukan...apakah dosa itu? tidak dapat aku tafsir....kebingungan berleluasa di kotak fikiran aku ..tiada pekara lain yang aku fikirkan selain die...hurm....air mate sentiasa menemani aku...tatkala aku bersedih...malam ini aku hanyut dengan perasaan sendiri...mungkin semua yang terjadi ade sesuatu yang baik bakal aku terima...bersabar sahaje....
tarikh:7 sept 2011
detik yang aku tunggu-tunggu semalam...setelah ape yang terjadi semalam aku berusaha untuk merenungnye..tetapi aku kalah kerana aku terlalu merinduinye..rindu padanye membuatkan aku tertanye-tanye siapa aku di hatinye...mungkin tidak seperti dulu...mungkin aku bukan yang pertame lagi dihatinye ...hurm..disebabkan rindu yang menebal aku berusaha menyibukkan diri aku dengan urusan-urusan yang membuatkan aku terlupa sebentar mengenainye...disebabkan kesibukkan itu jugalah aku di serang keracunan makanan..perutku meragam sehingga aku terpakse muntah untuk beberape kali...siapa lagi yang ingin aku mengadu tentang kesakitan ini selain die ...tapi malangnye,die tiada di sisi aku...malam aku di temani air mataku lagii.hentikan semuanyee..
tarikh:8 sept 2011..
sakit yang mematikan segale pergerakkan aku membuatkan aku teringat lagi padanye...sekolah yang menantikan aku juge aku sia-sia kan...apa kata cikgu tentang aku yea...berharap tiada perkataan buruk terkeluar daripada mulut cikgu...aku hanye mampu berharap...aku menanti dengan penuh bersabar ape keputusan aku keesokannye..harap keputusan aku itu membuahkan hasil..cukup sudah untuk hari ini..kepale yang terasa berat membuatkan aku ingin berade di sisinye...namun semua itu hanye mimpi..(menangis lagii)

diari cik orchid..luahan hatinye.. cukup sampai di sini..sekian dari saye norashima isa..  salam