Wednesday, 24 August 2011

selfish !


tak kenal maka tak cinta . bila dah kenal macam cilake ! (maaf terpakse mencarut)
cik orchid baru sedar die telah di permainkan oleh lelaki yang bernama david archuletta (nama samaran, tidak dibenarkan dedah identiti di sini . :).lelaki ape tuu? . orchid pun tak nak mengaku yang die penah kenal dengan lelaki tuu . (sampai macam tuu sekali? ) setelah 2 tahun berkenalan barulah orchid mengambil keputusan untuk mengenal lelaki tuu dengan lebih dekat . tulah , sampai sekarang menyesal tak sudah . (teruk sangat ke die tuu) terima orang tanpa sebab yang pasti . (orchid mudah jatuh cinta? ) 6 bulan dah berlalu ,lama juge hubungan orchid dengan laki tuu tapi kenape baru sekarang menyesal ? sebabnye , baru sekarang orchid berhasil menemui sifat sebenar lelaki itu .

mula lah bermonolog cik orchid ni . haih :
"hey, come on lah orchid shamita .bukan die je si kumbang yang ade di dunia nie"
. die perlu tahu siapa aku sebenarnye . bukan senang2 die bleh permainkan aku macam nie . die pikir die yang terbaik .WTF ! sampai mampus pun aku tak nak mengaku. fullstop .