Friday 12 August 2011

berlian di kelopak mata .


cik orchid bermonolog
"hanye si kumbang itu yang mampu menjatuhkan air mata ego ku .aku sedar air mata ku tak bernilai . tiada harga walaupun di buang menjadi sebuah lautan ataupun seperti turunnya air hujan mahupun bertukar warna  -tiada siapa akan peduli .walaupun begitu bagi ku .air mata ini sgguh berharga .kalau bukan kerana dia mana mungkin aku dapat menjadi orchid shamita yang ceria semula apabila sering di lukai .andai saja air mata ku ini bisa memahami setiap patah kata yang ku keluarkan dari bibir manis ku ini . ingin saja aku berkata begini pada nya . "terima kasih ,kerana sering menaik kan semangat ku ,dan mengubati hati ku ketika aku di lukai " ..tetapi itu hanya permainan jiwa .mana mungkin air mta bisa memahami setiap bait kata manusia .siapa yang tahu ?
cukup sampai disini . terima kasih . sekian dari saya norashima :)